Urlop lub wakacje są często planowane z wielomiesięcznym wyprzedzeniem. Nie ma w tym nic dziwnego. W końcu wyjeżdżając na wypoczynek, chcesz mieć pewność, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a oczekiwania względem noclegu, będą odpowiadać rzeczywistości. Podpowiadamy, co warto sprawdzić, w trakcie zakwaterowania w hotelu.
Pojawiając się pierwszy raz przy hotelowej recepcji upewnij się, że pokój, który na Ciebie czeka jest zgodny z tym, co znalazło się w Twojej rezerwacji. Dla wielu par kluczowe będzie podwójne łóżko, zamiast dwóch pojedynczych, określony widok z okna, jeśli ośrodek pozwalał na taki wybór, a także dostawka lub łóżeczko turystyczne, jeśli podróżujesz z dziećmi.
Obsługę w recepcji możesz także poprosić o polecenie najciekawszych atrakcji turystycznych, znajdujących się w pobliżu ośrodka. Wiele z nich oferuje darmowe mapy lub krótkie przewodniki. W liczne atrakcje obfituje województwo zachodniopomorskie, dlatego jeśli planujesz wakacje nad polskim morzem, to sprawdź ofertę naszego hotelu w Niechorzu.
Rezerwując pobyt w hotelu, który oferuje dodatkowe atrakcje, takie jak SPA, warto się upewnić w jakich dniach i godzinach można z nich korzystać. Dopytaj się również, czy są one dostępne w cenie Twojego pobytu, czy wiążą się z dodatkowymi opłatami. Wiele ośrodków oferuje także wynajem rowerów lub sprzętu wodnego.
Kluczowe dla Twojego pobytu będzie także poznanie godziny wydawania posiłków. Jeśli masz konkretne życzenia dotyczące posiłków, również nie zapomnij o tym wspomnieć. Dowiedz się, o której godzinie należy się z hotelu wymeldować. Jeśli jesteś elastyczny w kwestii przedłużenia pobytu, dopytaj czy będzie możliwość dokupienia kolejnych noclegów w tym samym pokoju.
le-click this text to edit it.1. Cookies, inaczej „ciasteczka” to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwis internetowy i zapisywane na urządzeniu Użytkownika. Tworzone są przez przeglądarkę w momencie odwiedzenia danej strony. Mogą zostać wykorzystane przy ponownej wizycie na stronie.
Pliki cookies nie służą do identyfikacji użytkowników i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość Użytkownika.
2. Stosowane są w celu:
Pozwalają realnie ocenić zainteresowanie serwisem.
3. Nasz serwis używa plików cookie w celu tworzenia anonimowych statystyk odwiedzin serwisu.
Informacje zbierane są przy pomocy skryptu Google Analytics.
Nasz serwis nie gromadzi informacji służących do ustalenia tożsamości Użytkownika.
4. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie przechowuje pliki cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy przeglądarki mogą zmienić ustawienia dotyczące plików cookie, tak aby automatycznie blokować obsługę plików cookies.
Zmiana ustawień może wpłynąć na ograniczenie niektórych funkcjonalności dostępnych na stronach serwisu.
Pliki cookies można również usunąć z dysku komputera w dowolnej chwili.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Villa Solaris w Niechorzu
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – info@villasolaris.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas nieokreślony.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.